Klachtenregelingen ongewenst gedrag

Meldprocedure ongewenste omgangsvormen

De klachtenregeling  is de basis van uw beleid rond ongewenste omgangsvormen. Veel organisaties vinden het moeilijk om een goede en vooral werkzame klachtenregeling op te stellen. Om deze reden hebben wij een standaard klachtenregeling ongewenste omgangsvormen laten opstellen. Deze klachtenregeling wordt ieder jaar door een jurist bijgesteld. Wilt u gebruik maken van deze klachtenregeling, laat het ons weten. Tegen een geringe vergoeding sturen wij de regeling naar u toe.

Arbowet

De Arbeidsomstandighedenwet (Arbowet) schrijft voor dat een organisatie adequaat beleid moet ontwikkelen rond ongewenst gedrag. De klachtenregeling is van toepassing op eenieder die werkzaam is bij uw organisatie als:

  • medewerker,
  • uitzendkracht,
  • stagiair
  • gedetacheerde

 

Model klachtenregeling

De modelklachtenregeling bevat onder andere:

  • Wie er kan melden.
  • Wanneer er gemeld kan worden.
  • Waar en bij wie er gemeld kan worden.
  • Hoe de meldprocedure informeel en formeel verloopt.

U kunt de model klachtenregeling bij ons aanschaffen.

Direct contact of een afspraak maken?

Van persoonlijk advies tot een directe aanmelding, wij zijn u graag van dienst. U kunt ons op werkdagen bereiken van 8.30 uur tot 17.00 uur op
085-303 9262 of vul onderstaand formulier in.

Voor calamiteitenopvang van 08.30 uur tot 17.00 uur belt u met
085-3039262 . Buiten kantoortijd en in het weekend belt u met
085-0047997

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.