Onze klachtenregeling

Wij doen er alles aan om de beste dienstverlening te bieden

Natuurlijk kan er wel eens iets mis gaan. Het kan zijn dat u als opdrachtgever of als medewerker niet tevreden bent. Neem dan vooral contact met ons op. Onze klachtenprocedure werkt als volgt:

1. Bespreek uw klacht met onze collega

Wij hopen dat u de klacht eerst wilt bespreken met de collega waar u een klacht over heeft. Als dat niet kan vanwege de aard van de klacht of als u niet tevreden bent met de uitkomst hiervan, richt u dan tot onze klachtenfunctionaris mw. mr. I. Blaauw.

2. Mail de klachtenfunctionaris.

Mw. mr. I. Blaauw ontvangt uw klacht graag goed omschreven via de mail, blaauwi@kpnmail.nl. Vermeld hierbij:

  • De inhoud van de klacht.
  • De naam van de collega of de dienst waar het om gaat.
  • De organisatie waar u voor werkt.

Uw klacht wordt onderzocht door mw. Blaauw. Zij zoekt altijd uit hoe het zit of neemt voor wederhoor contact op met de collega. U krijgt binnen 14 dagen een respons van haar over de afhandeling van uw klacht.

3. Beroepsvereniging

Als er in de dienstverlening in de uitvoering een klacht is ontstaan en de collega is lid van de beroepsvereniging dan kunt u altijd een tuchtzaak beginnen.

Direct contact of een afspraak maken?

Van persoonlijk advies tot een directe aanmelding, wij zijn u graag van dienst. U kunt ons op werkdagen bereiken van 8.30 uur tot 17.00 uur op
085-303 9262 of vul onderstaand formulier in.

Voor traumaopvang belt u dag en nacht met nummer
0411-650775

"*" geeft vereiste velden aan

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.